• Pengantin Baru

    scary

    EDWSQSQ
  • Ckilie

    ........

    IMG_7607
  • Basikaltua Photography

    present

    IMG_6781
  • Basikaltua Photography

    present

    c nakal
  • Thousands of Years

    Earth has lived thousands of years...

    tudung
  • happy

    Fruits are vital for health and their nutrients...

    alisha
  • Flora is my life

    The Lonely Road reminds Me with You...

    IMG_1430
  • Twister

    Here are some twisting graphics for you...

    IMG_9474mk
  • mystery

    scary

    IMG_1610nrewdd

Tuesday, March 1, 2011


Alhamduillah Final exam baru sahaja tamat...overall everthing its ok...all paper insya,allah dapat dijawab dengan jayanya....

Baiklah Bersamaan 1 March 2011 ...saya ingin memaklumkan bahawa dengan rasminya photoblog saya iaitu " Basikaltua Photography " di buka secara rasminya...Tujuan saya membuka blog ini..bagi menengahkan bakat dalam bidang photography..insya,allah saya akan membuat update dari semasa ke semasa...dan insya,allah dalam masa terdekat akan membuat package untuk sesi photography..namun masih dalam perancangan..memandangkan blog ni masih baru..dan perlukan kepada promosi yg banyak :)..

Jadi Saya harap di atas pembukaan blog ni..diharap kritikan daripada2 pembaca adalah amat di galakkan..bagi memperbaiki kualiti dan mutu hasil seni gambar yg saya buat...sekian

Posted by Posted by shee1011mal at 12:08 AM
Categories:

 

0 comments: